reklama

O tom, že nevera môže byť sexi

...alebo o tom, že polámané keksy  niekedy ešte viac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

V priebehu posledných dní ku mne zavítala kamarátka, s ktorou sme sa nejaký čas nestýkali. Jej vyvolený totiž nezniesol, keď sa okolo nej krútili iní muži. Preto som bol aj prekvapený, keď mi pípla smska, že je na ceste ku mne. Skočila mi okolo krku a vonku sa posadila na kapotu môjho auta, vždy to robievala.

„Daj nejaké keksy.“

„Prečo?“

„Lebo keksy sú sexi .“

Tak som ich priniesol.

„Veď sú polámané. Ako moje srdce.“ A strčila si trištvrte zlomeného keksu do úst. Vždy mala zmysel pre drámu.  A tak vysvitlo, že za jej zlomené srdce si môžeme sama. Trojkou. Tento príbeh ma začal zaujímať. Podviesť frajera nielen s jedným, ale rovno s dvoma aktérmi by asi uniesol málokto.

„Veď to boli baby.“

„Čo?!“ No áno, rozdala si to s dvoma babami, len tak zo zvedavosti a v opitosti na svojej narodeninovej oslave, vraj to bolo niečo ako špeciálny dar. A vraj to bola iná galaxia. Keď som sa jej opýtal prečo sa s tým priznala doma, tak mi odvetila, že len chcela milého poučiť, ako jej to tam dole môže robiť lepšie(lebo dovtedy si myslela, že to robí výborne). Nasral sa, povedal jej nech sa oblečie a vypadne z jeho bytu. To, že jej vynadal do kuriev asi ani netreba príliš podčiarkovať. Táto story je jedna z najlepších vecí, čo kedy vypustila z úst. Prišlo mi to nesmierne originálne, dať si trojku s rovnakým pohlavím. Škoda je ho, že nemá zmysel pre tak interesantné zážitky. Musel som si to vypočuť ešte raz a podrobnejšie. Keď odišla telefonovať dovnútra, rozmýšľal som nad tým, ako by som sa s takým niečím vysporiadal sám. Pripadalo mi to totiž strašne cool. Raz sa ma jedna žena spýtala, či by mi vadilo, keby sa vyspala s inou ženou. Nemiloval som ju, takže mi to bolo jedno.

Neviem však posúdiť, či nám vyhovuje akýkoľvek iný model než monogamný v prípade, že niečo cítime. Vo všeobecnosti platí, že ženy neznesú chodiť s mužmi, ktorí randia s inými. Vtedy si pripadajú nedocenené, podvedené a robia scény. A nie raz sa stane, že sú obeťami mužov, ktorí vedú paralelný (a vážnejší) vzťah s inou. A muži zase neznášajú, keď ich ego podlamuje nejaký  iný nápadník. Vo všeobecnosti je mužské ego ješitná kapitola sama o sebe. Ale my aspoň nie sme tak rafinovaní a neintrigujeme proti sebe ako vy, milé dámy(teším sa, až o tomto raz napíšem, niektorým príbehom mi bolo aj ťažko uveriť).

Nevera je teda celkom relatívny pojem, lebo nie je nevera ako nevera. A každý ma svoj prah tolerancie nastavený inak. Môjmu kamošovi napríklad strašne prekážalo, že tá jeho rada pozerá filmy pre dospelých a ešte ju to aj vzrušuje. Druhý miluje trojku, dokonca znesie aj ďalšieho borca vedľa seba, dokonca sa mu páči hra kto ju dostane ako prvý. Každopádne, táto nevera mi prišla neuveriteľne pútavá. A vraj, ešte by si to zopakovala. Opýtal som sa jej, či sa môžem pozerať. Zasmiala sa. Asi si nebola istá odpoveďou.

Adam Novák

Adam Novák

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Adam, ktorý sa stráca v dave ľudí a informácií a vyberá z nich vždy niečo pre seba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu